Zyman, Sergio; Brott, Armin Konec reklamy,jak jsme ji znal
- Kód:
- 860139440
- Skladem:
- ANO
- Výrobce:
- Raycop
Cena:
369 Kč
305 Kč bez DPH
Popis produktu:
Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce , někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži. Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak zkrátka integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou.