Zyman, Sergio; Brott, Armin Konec reklamy,jak jsme ji znal

Zyman, Sergio; Brott, Armin Konec reklamy,jak jsme ji znal
Kód:
860139440
Skladem:
ANO
Výrobce:
Raycop
Cena:
369 Kč
305 Kč bez DPH

Popis produktu:



Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce , někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži. Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak zkrátka integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou.
uggs outlet cheap nfl jerseys