Zyman, Sergio Konec marketingu,jak jsme jej dosud znali

Zyman, Sergio Konec marketingu,jak jsme jej dosud znali
Kód:
860139423
Skladem:
ANO
Výrobce:
Raycop
Cena:
369 Kč
305 Kč bez DPH

Popis produktu:



S. Zyman, architekt největších úspěchů značek firmy Coca-Cola a muž, jenž je považován za nejvýznamnější světovou autoritu podnikového marketingu současnosti, v legendární knize \"Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali\" nabízí širokou paletu zkušeností, příkladů, názorů a doporučení, jež shrnuje do podoby strategických zásad \"nového marketingu\" - marketingu, který se vrací k tomu podstatnému: prodávat stále častěji stále více zboží stále většímu a většímu množství zákazníků za stále vyšší ceny. Tečka. To, na co se musíme soustředit a co je rozhodující, je přece zisk. Tečka. Český překlad zábavné, inspirativní, provokativní a především užitečné Zymanovy knihy \"Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali\" uvádí nakladatelství Management Press na knižní trh dnes.Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (nakladatelství Management Press, váz., 216 str., doporuč. cena 390 Kč, z angl. orig. ji přeložila Irena Grusová) Zyman ukazuje, proč tradiční, jak říká, „voodoo“ marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali – jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačně orientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný. „Marketing není hra, marketing není ani nějaké kouzelnické umění či alchymie. Je to podnikání, čirý byznys,“ říká Sergio Zyman. „Úkolem marketingu je připravovat plány a provádět taková opatření, která přimějí více lidí k tomu, aby si mnohem častěji kupovali více vašich výrobků či služeb, a aby tak vaše firma vydělala více peněz.“ Marketing je vážná experimentální věda a výdaje na marketing je třeba považovat za návratnou investici, tvrdí Zyman. Ke každé reklamní či propagační akci je třeba přistupovat jako k investici… Marketing je byznys přinášející výsledky a vytvářející zisk. Musí být měřitelný a musí být měřen. Nevyděláte žádné peníze, pokud neprodáte zboží, a nemůžete prodat zboží, pokud lidi nepřesvědčíte o tom, aby je chtěli – to je marketing! Zapomeňte na „budování image“ atd. – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!Právě proto Zyman, člověk, který řídil světové superznačky (Sprite, Diet Coke, Classic Coke, Fruitopia aj.) a mnohamiliardové globální marketingové kampaně, dokázal nemilosrdně „zabít“ řadu marketingových a reklamních projektů – ano, lidé jimi byli nadšeni a mluvili o nich na potkání – prodeje však stagnovaly…Sergio Zyman v knize systematicky rozebírá své pojetí marketingu, k němuž se dopracoval po několika desetiletích učení a praktického působení v marketingu a v reklamě. (V podobě zásad „nového marketingu“ je také v závěru knihy shrnuje.) Čtenář se tak v knize dále dozvídá, proč je dobře připravená strategie pro náš úspěch důležitější než to, co říkají naše reklamy, co předznamenává nástup spotřebitelské demokracie a v čem spočívá hrozba spotřebitelského komunismu, proč je pro budování globální značky nezbytný regionální marketing, proč se reklamní agentury soustřeďují na nesprávné věci a jak Zyman změnil vztah zadavatelů reklamy a reklamních agentur (což byl také důvod, proč mu nemohly dlouho přijít na jméno, ačkoli, jak říká, udělal to proto, že reklamu miluje a že ví, že reklama může zabírat), proč je důležité zvyšovat (nikoli omezovat!) marketingový rozpočet v obdobích poklesu, proč je někdy dobré vstoupit do nové kategorie jen s cílem ji zlikvidovat, proč je užitečné soustředit se na zisk, a nikoli na objem prodeje (a zaměřit se na skutečnou spotřebu, nikoli na podíl na trhu; zaměřit se na podíl na budoucích nákupech, nikoli na povědomí o značce), jak zákazníkům poskytovat další a další důvody ke koupi, aby se k vám stále častěji vraceli ve stále větším počtu a aby nakupovali více vašeho zboží a za vyšší ceny (což je také jediný důvod, proč dělat marketing!) a tak dále a tak dále…Po loňském Konci reklamy… se nám tak v Zymanově knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali dostává další strhující, ale hlavně poučné lekce účinného marketingu od jednoho z největších a nejuznávanějších prodejců současnosti, manažera, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky.Obrovskou předností knihy je také její čtivost, srozumitelnost a navíc, jak je pro Zymana příznačné, kniha je i zábavná.
uggs outlet cheap nfl jerseys